Dåliga förhållanden kan bero på mannens gener, haha det menar ni inte! hihi

En ny studie visar att ett dåligt förhållande delvis kan bero på mannens gener, skriver aftonbladet.se Det är inte alltid man vet varför ens förhållande känns dåligt eller tråkigt. Det vanliga är att man skyller på mycket bråk den senaste tiden eller att man är stressad och så vidare. Nu visar en ny svensk studie att  mannens gener kan vara anledningen till att förhållandet knakar i fogarna, skriver aftonbladet.se.

- Givetvis kan det finnas många orsaker till att en person har problem med relationer. Men det här är första gången som en specifik variant av en gen kan associeras till hur män knyter an till sin partner i en relation, säger Hasse Walum, doktorand vid Karolinska Institutet.



Ja men då är det fel på er män ändå hihihihi,den va lite rolig det måste ni erkänna :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!