Den ultimata dataväskan hihi...

..och jag är totalt kär! :D
Kan man hitta en mer perfekt skolväska som datan får plats i??
Letat överallt efter en bra väska som inte ser förjävlig ut och som har alla funktioner ja behöver för skolan och här dyker den upp på Nelly.se.
Gissa om att ja blev glader hehe.
Jag är ju väldigt besatt av väskor och skor så det kan ja inte handla för mycket av.
Man kanske skulle köpa? hihi
Väldigt sugen på det iallafall så får la se om ja vågar eller inte men guuh va bra den hade passat tillsammans med mina nya vagabond skor! :D


999kr kostar den, som hittat eller va säger ni hihi!


Ja så såg jag ju självklart detta beltet med!
Klart ja inte kan missa det, är ju rosa och en rosett!!! :D
249kr kostar den..

Bilder från:nelly.se


KÄÄR! :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: MissMagicGirl

Åh, vilken söt väska och skärpet är ju super fint!



Hoppas att det går bra för dig i dag!

2008-09-25 @ 11:45:39
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Amélie

håller med ang väskan :)

2008-10-08 @ 22:08:35
URL: http://amis.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!