En jobbig natt..

...men nu är jag uppe på fötterna igen :)
Fick feber och va jätte dålig i natt så min mamma va här och hämta mig.
Sov hos henne i natt men nu är ja hemma igen och ja känner mig ej febrig utan mer pigg och glader igen.
Håller på att städa här hemma och göra det fint, har ju mått dåligt ett bra tag så har lixom inte blivit någon städning.
Ska ta mig ett glas vin sen tänkte jag :)
Lyssnar på musik nu i hög volym hihi så det är som ett städ party här hemma!
Nä ja ska väll ta och fortsätta här nu :) skriver senare...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!