Färdig pluggat för idag...

..och ja har kommit en bit på vägen.
Svårt med verktygen hehe men brorsan fatta sig på det så han förklara iallafall :)
Fortsätta med el-läran i morgon, orkar inte plugga mer nu känner mig för smart haha.
Nä bara skojar lite :)
Funderar på om ja ska kolla nån film kanske eller om ja ska ta ett varmt bad och sen sova..
Ska upp klockan 5 i morgon för att åka till skolan så måste ju hinna sova lite.
Är helt slut idag!
Nä gosa lite med Freddie först hehe, han är så söt när han ligger här!:)


Vad tycker ni? :)
Postat av: ♥Blondiie♥

då kan ju du få pluga åt mig ist ? =P

2008-09-16 @ 16:14:38
URL: http://blondiies.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!