Febrig, skakis och ledsen...

..ingen bra kombination!
Haft mardrömmar i natt igen, en jobbig tid nu att ha det..
Det är övergreppet som spökar, vaknar med hans äckliga lukt av stark parfym hela tiden!
Fattar fortfarade inte varför allt sånt ska hända mig av alla människor.
Världens otur!
Sen så är det många i skolan som är lite sådär halvt som halvt sjuka, har lite förkylningar och sådant och jag åker ju självklart på det ja med.
Har feber nu igen, det är det neggativa med att gå i skolan hehe man får så lätt bassilusker och bli sjuker hehe.
Får försöka skratta åt saken istället för att deppa...
Måste till tandläkaren iallafall, spänna tandställningen för den börjar bli lös igen.
Går inte att äta så bra med den nu.
I värsta fall får jag väll ta taxi hem om det skulle va så att jag inte klarar av att ta mig hem...helt yr!
Får ta på mig kläder nu, strax åka till tandläkaren..
Skriver lite senare...


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!