Fisk och sallad...

..lätt lagat, nyttigt och gott!
Nu har jag fått i mig lite mat och så har ja badat och myspys med Freddie.
Ska väll se någon film sen, vet inte vad för film men något får det väll bli.
Kanske något läskigt så man blir skrämd hehehe.
Lite PICKABOO feeling i det hela kanske? eller va säger ni hihi!


Sen så fick jag även en kommentar från en kompis om det här med 5 saker ni män vill att vi kvinnor ska göra i sängen!
Han ville att jag skulle skriva dit en till sak på listan, blir 6 saker då.
Så här har ni den sjätte saken på listan:

6. ANAL SEX: Han vill att tjejer ska våga prova analsex mer för det är nice med omväxling (Tips: använd mycket glidmedel)...

Ja, jag vet inte va ni säger om det men där har ni den sjätte saken sen är det upp till er om ni vill utforska den delen av kroppen hehe! (ni kan ju iof påpeka då att det är männen som har g-punkten där och inte kvinnor hihi!)




Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!