Funderar..

Har inget vettigt att skriva om men mår halv konstigt idag.
Känner mig nere och det är väldigt jobbigt eftersom att ja försöker ladda för skolan i morgon.
Men, har något att roa mig med iallafall! :D
Jag kollar nämligen på va ja ska köpa till min walk-in-closet!
Nu ska jag äntligen slå till för en ny garderob och det kommer bli så snyggt så!
Blir nog till nästa helg som jag åker och shoppar för det och sen kommer ja hålla på hela lördagen för att få det som ja vill ha det :)
Väldigt spännande och ja längtar hihi!
Måste få det fixat någon gång för ja har så mycket kläder och så lite plats för dom så just nu ligger allt i en ända stor röra och det vill ja ju inte att det ska.
Hmm..i morgon är det skola igen och ja försöker ladda för det.
Vet inte va det är med mig, är väll värken som gör att ja känner mig så nere.
På torsdag ska jag iallafall till läkaren så det kommer väll ordna sig.
Livrädd för sprutor och sånt så det här med att ta prover är inget jag ser fram imot precis.
Men men det måste göras..
Nä inte tänka mer på det, nu ska jag planera min garderob hihi..!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!