Grogg med robban!

Ja idag har ja vatt på Ikea med mamma och jag köpte väggdekoration, en blomma i guld som ska upp på väggen någon stans i lägenheten.
Inte bestämt än va den ska vara, får se va det blir.
Är jätte trött idag och väldigt bakis så nu är det slö tajm framför Grogg med Robert Gustavsson hehe.
Skrattar så tårarna sprutar haha.
Ska nog sova snart är väldigt trött hehe..skriver mer i morgon och så visar ja väggdekorationen då med.. :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!