Håll i er, ni ska få se min tandställning! haha

Bara för att det är VMAs och att jag är övertrött så ska ni få se min tandställning!
Hehehehe nu va ja väll snäll va...
Detta om något är privat för mig hehehe!



Haha detta va enbart för att en viss person vid namn något på M har tjatat om att få se den så varsegod hahaha!
Dom rosa gummibanden får du se en annan gång för så intima ska vi inte vara än hihi!

Vad tycker ni? :)
Postat av: kryddan

Ja Mammor kan tjata så man blir galen typ :)

2008-09-08 @ 17:25:37
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!