Hans äckliga parfym..

Jag tycker ja känner den där äckliga lukten hela tiden nu, av mannen som gav sig på mig...
Så fort det kommer upp i huvudet vill ja sätta mig i duschen och duscha av mig hans äckliga kladdande på mej och den där vidriga doften..
Prata om det idag med Åsa (terapeften) och förklara för henne exakt va som hände och det va konstigt men ja fick iallafall ut det...och då kunde ja verkligen se va som hände och åt vilket håll han kom ifrån.
Ja visste inte sånna saker det är nu i efterhand som det har börjat klarna, allt går ju så fort och man blir så ledsen och rädd så man missar allt det viktiga som man behöver veta.
Ja vet att ja skrek på hjälp men ingen hörde mig även ifall dom hade en stor fest inte långt ifrån mig och folk stod utanför huset.
Och den gula bilen (vet fortfarande inte vilken sorts bil det va, men tak gode gud för den bilen) som kom förbi och lade ljuset mot mig så att killen sprang där ifrån..
Ja har iallafall börjat gå den vägen igen, försöker att inte vara rädd.
Men i fredags när ja skulle ta spårvagnen satte sig en man med samma doft bredvid mig på spårvagnen och han tog tag i mitt lår så mina leggings gick sönder..
Han lät mig inte va..det kändes som om det va samma person.
Va helt stel av rädsla till slut sa jag ju ifrån att sluta och då börja folk titta mer och mer på han och till slut hoppa han av spårvagnen.
Tänk om det va han!?...
Allt som ja vet stämde ju in på han och i sånna fall har ja nu ett ansikte..
Mycket tankar nu, usch nä orkar ej tänka påt.
Ska försöka sova nu istället...sov så gott!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!