Hello Kitty botar allt! ;) (shoppa rosa)

Tog ju prover i morse och så fort ja kom hem bytte ja plåster till mina fina Hello Kitty plåster hehe.
Det borde dom ha på sjukhus och sådant :) lite mer magiskt hehe!
Rosa botar allt, tycker iallafall jag!
Okej jag är vuxen men är fortfarande besatt av rosa.
Apropå rosa, ni glömmer väll inte rosabandet?
Jag har redan köpt ett band som ja har på min jacka, ska se till att sponsra mer och köpa lite fler rosabandet prylar för det hjälper forskningen för bröst canser!
Förra året va jag så rädd att mamma hade fått det för hon hade en stor konstig knöl i bröstet men som tur va så va det inget och allt sluta lyckligt denna gången men tänk då alla kvinnor som får va med om detta.
Jag grät när jag såg rosabandet galan, så många som förlorar sin mamma, syster, sambo osv.
Så glöm nu inte av att shoppa rosa!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!