Ikea och systembolaget haha...

..ja jag sprang ju runt och leta efter rosa koppar med rosor och guld på som finns nu igen hos lagerhaus MEN inte någon affär hade fått in just den färgen utan bara svarta och lila så får vänta ett tag till.
Istället hamnade jag på Ikea och handla lite saker till hemmet sen blev det bolaget där jag köpte en flaska Masi och en flaska Captain Morgan.
Så nu ska ja försöka få i mig lite mat sen ska jag städa och fixa kattlåderna :)
Blir en trevlig kväll eller va säger ni? hehehe..
Aja skriver lite senare :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Anonym

Tja bruden. Veeeet att jag är sämst, massor att göra! Hundkräk, flera hundar, kurser, sambo, renovering, psykbryt på ikea, släktkalas, danskar, ah du vet! Köss

2008-09-25 @ 21:14:19
URL: http://trollena.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!