Jäkla fästingar :(

Jaha i morgon blir det att åka till läkare för nu så är tydligen fästingbättet farligt och mamma blev helt tokig så nu måste ja in och kolla det med.
Jävla skit!
Kan det bli värre lixom????
Fan bara fel på denna förbannade kroppen så det är löjligt ju!

Nä nog om det nu ska ja snacka om nått kul istället, JULEN!
Snart är det dags igen hihi och ja har redan börjat fixa julklappar och julpynt.
I år ska jag ha ett ängla tema så det blir mycket guld och benvitt på julen.
Kollat runt lite på fina julgardiner med, får se om ja hittar något som faller mig i smaken :)

Just nu sitter ja och äter lite Majs Crackers, måste fixa nån mat med men det får vänta...är så trött!
Ja har förbannat ont, ja är grinig och på toppen av det hela så har ja ingen matlust!!!
Fryser som fan gör ja med, får ta ett varmt bad snart.
Hehe va mer ska ja gnälla om!?
Kommer väll på mer sen antar ja, när ja har fått mat i magen hehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!