Jäkla trist kväll!

Folk på msn är bara otrevliga och tysta (måste va förbannat störande idag eller nått), ja har ont och känner mig deppig men har ingen jag kan prata med om det hela nu för folk är så konstiga så man vågar ej säga nått om det.
Jag fryser jätte mycket har har ingen som hellst lust att vara hemma, känner mig så obekväm här hemma just nu.
En kram, en kopp te och en bra film så man inte behöver tänka på det jobbiga hade vatt nice...
Försöker hålla inne tårarna här men går inge vidare bra.
Lär väll inte kunna sova i natt, väldigt frustrerande när man ska till skolan!

Jaha och där kom tårarna, måste väll gråta av mig igen då antar ja...
Får fortsätta skriva om en stund...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!