Kanske ska minska på skräpmaten här i sverige?

Det kommer ju bara mer och mer skräpmat hit och folk blir bara fetare och fetare.
Kolla bara på USA sicka problem dom har där med fetma, kanske dags att sluta sälja så mö skit och börja med nyttiga råvaror istället!?
Ska du ut och äta någon lunch så ät någon sallad eller iktig mat och ingen hamburgare och pommes och sån skit för det förstör verkligen kroppen.
Själv så mår ja skit dåligt efter ja ätit något sånt så ja får skylla mig själv då.
Min mage tål inte den mängden fett som finns i sådant så ja får kramp och så efter ja ätit sådana saker.
Så tänk på va ni ger era barn och ni äldre där ute, sluta gnäll över grönsaker och minska på alla feta saker och lägg i mer grönt.
Du kommer verkligen må så mycket bättre!
Man vill ju inte sluta upp med att behöva ha magen på en skottkärra för att gå runt inte hehe!


Vad tycker ni? :)
Postat av: kryddan

haha det såg jobbigt ut det där :) Blir lugnt i kväll skallevärk så det finns inte får se om den behagar släppa, ska väll försöka få nått i magen med. Du då blir det lugnt eller ska du träffa M i kväll?

2008-09-19 @ 17:40:49
URL: http://www.metrobloggen.se/kryddan

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!