Maten avklarad...

...och idag blev det falafel med sallad och broccoli.
Nyttigt och bra!
Sitter och äter lite vindruvor till efterrätt nu, gott när man är sötsugen!
Ska ta en långpromenad strax tänkte jag, bara det kan sluta regna nån gång...
Så tråkigt väder det är ute, vill ha sol och varmt väder fortfarande så att man kan vara ute mer.
Lite trist men snart är det väll dags för varma kläder.
Är så jobbigt när det är såhär ostabilt väder för man vet ej va man ska ha på sig.
Aja får hoppas det blir en fin vinter iallafall med riktig snö och inget slask!



Bild från: google.se

Vad tycker ni? :)
Postat av: Linus

Gillar inte broccoli...

2008-09-04 @ 16:44:00
Postat av: Lollo

ja jag vill också ha tillbaka solen! men jag har cyklat en runda idag i allafall!

2008-09-04 @ 17:51:49
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!