MTV VMA:s inatt klockan 02.00! :D

Klart man ska kolla då! hihi
Jag och brorsan ska ladda med godis och cola och bänka oss framför tv i natt hemma hos mamma.
Det här missar ja aldrig hihi!
Händer som sagt bara en gång om året, klar man inte missar det då!
Ska sova massa idag så ja orkar med att se galan och sen skolan ockå hehe.
Jag älskar ju musik så att missa detta vore ju katastrof!!!



Se nu till att vara vakna folket för klockan 2 börjar det hela :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!