Myspys här hemma! :)

Kollar lite film och bloggar lite tillsammans med lite tända ljus och en kopp te med en liten frukt tallrik!
Testar att dricka te i mina nya koppar hehe :) och det är godkända koppar haha!
Och jordgubbarna va väldigt goda dom med, gott med frukt när man är sugen.
Hmm sugen och sugen, kan ju inte äta så bra nu så blir ju sallas mycket och frukt vanlig mat åker ju upp :/
Inge vidare precis, aja hoppas dom hittar va som är felet nu.
Men nu ska ja ej tänka på det, nu är det myspys och kel med katterna! :D



Muums! :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!