Nu jäklar ska acnen bort!

Har fått så mycket pliter och sånt i ansiktet nu och det blir bara värre så nu har ja vatt på apoteket igen för att se om dom har något annat ja kan testa.
Så nu har jag shoppat ansikts saker så att ja kan bli av med skiten!
Det är två produkter från ACO, Cleansing face wash som kostar 56kr (200ml) och en moisturising face gel som kostar 54kr (75ml).
Får vi hoppas att det blir bättre annars får ja fortsätta leta land och rike efter andra produkter!!!

Freddie ville va med! :)

Idag har jag vatt i skolan en snabbis, vi hade inga lektioner men va där och snacka med lärarna.
Sen efter det träffa jag pappa på Wopsi och åt lunch, det blev en skaldjurs sallad.
Väldigt mumsigt!
Sen så tog jag en runda i stan för att handla på apoteket och så kolla jag även sista minuten resor om det fans något kul.
Funderar skarpt på att dra iväg en sväng, hade vatt skönt med lite avslappning från vardagen!
Ja vi får väll se helt enkelt va det blir för bus hihi.
Ska in till stan om ett par timmar och fika med min bror Emil och hans kontaktperson sen även springa förbi systembolaget och se om ja hittar någon flaska vin, kanske skulle ha lite choklad praliner med :D
Sådär myspys fredag med lite vin och så, är inte fel efter en lång vecka!
Ja det va väll allt för stunden, skriver lite senare..


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!