Shopping efter skolan...

Köpte lite nytt smink idag och jag tänkte testa mineral smink för en gångs skull.
Så det blev 4 produkter från Loréal som är mineral smink och en maskara från MF.
Har ni testat Loréals mineral smink!? Är det någe bra?
Får väll hoppas det för hela kalaset gick ju på lite pengar.
Se om mitt ansikte klarar av detta sminket nu då :)


Har handlat lite mat med men det gjorde jag på skol lunchen! :)

Nu ska jag testa sminket hehe..


Vad tycker ni? :)
Postat av: ♥Blondiie♥

HM på backaplan har halva priset på loreals puder som du kpt..

bara så du vet =)

2008-09-22 @ 18:47:08
URL: http://blondiies.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!