Sitter i skolan och vi har lunch...

...och ja ska säga er det att jag har en sådan migrän så det är inge vidare kul att vara i skolan idag men det e bara att kämpa på helt enkelt!
Vi har haft matte idag och det va trist först för som vanligt är saker väldigt lätt men sen fick jag lite att klura på så det va roligt.
Och så har vi haft fordon, fordon fortsätter efter lunchen vilket är kul.
Som sagt svårt att konsentrera sig med allt snack och så eftersom migränen är på besök men annars så är det kul.
Just nu så har vi EL-lära i fordon och vi har lärt oss olika koplingar när man ska använda multimetern.
Kunde lite sen innan så är lite lättare i år att förstå det än förra året.

 En multimeter!

Efter fordons lektionerna så ska vi ha data lektion, blir första lektionen med det för mig.
Tror det blir det för dom andra med för våran lärare i data  va ej här förra veckan.
Så efter den letionen slutar vi och det ska bli skönt!
Jag får lägga mig och vila i en mörk och tyst lägenhet när jag kommer hem så att jag kan bli av med migränen för just nu så vet ja knappt va jag heter känns det som.
Sitter och funderar lite på va ja ska ha för mat idag, verkligen ingen fantasi och tanken på att stå och laga mat är inte lockande idag!
Får bli en lätt sallad eller något i den stilen för jag orkar verkligen inte göra något avancerat idag.
Inte glömma att köpa med mig lite mjukmat till katterna sen med, annars blir inte Freddie glad på mig.
Stella bryr sig inte så mycket, hon fattar inte riktigt det där med att äta ibland.
Men plaserar man henne framför matskålen så fattar hon att nu är det mat haha.
Jag den lilla tösen är speciell men lika söt ändå! :)

Helt tyst runt okring mig nu, sååååå underbart! :D
Nä får skriva mer när jag kommer hem så kjamiis på er så länge!

(glöm nu inte att läsa om multimetern va det är för något hihi)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!