Spänna tandställningen i morgon...

..puuuh!
Inge roligt alls för man har så ont i munnen när man har gjort det, blir typ att leva på soppa och sånt i några dagar hehe.
Och prata konstigt gör man också haha!
Usch, vill inte men får tänka posetivt med det hela.
Blir ju super snyggt efter allt är klart hihi!
Ska till tandläkaren klockan 10.30 i morgon och sen åker jag till skolan direkt efter.
Och så ska jag köpa en present till farfar med för han fyller år på lördag.
Ingen aning om vad jag ska köpa men får bli något roligt iallafall :)
Får ta kort och visa sen efter vi vatt hos farfar, han blir 64 år :)
Nä ska väll kolla någon film eller nått hehe..KRAM

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!