Svar på några frågor:

Fått lite mail från olika folk där dom undrar om ja bott i Kortedala en lång tid för dom känner igen mig och om ja bott här hela livet så nu tänkte ja svara på det:

Jag har inte bott i Kortedala så länge, flytta hit förra året i juni så det är lite mer än ett år nu.
Min mamma bor ju i Bergsjön så är ju även där en del hos henne och hälsar på så ja syns säkert lite här och vart hehe.
Så ja har alltså inte bott här hela livet utan bara ett år typ.
Skaffa min första lägenhet i H-Backa men det va inget trevligt ställe att bo på.
Har bott på hisingen i länsmansgården en lång tid och när ja va mindre så bodde jag i Partille.
Trivs väll bra här men nu det senaste har det ju hänt mycket dåligt här ute som är rätt läskigt.
Ja som övergreppet på mig för några månader sen och alla skottlossningar i närheten och det ena med det andra.

Blev lite för många att skriva till så ja skriver det här istället hehe!



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!