Trevlig dag i Partille med shopping i Allum! :)

Idag har jag fixat här hemma lite och satt upp bland annat en vägg dekoration och dte blev super snyggt.
Sen efter det åkte jag till Partille på en shopping runda, det va trevligt.
Hade ingen lust att sitta hemma så shopping va en bra ide hehe.
Jag köpte lite the från en söt liten butik som heter Kahls the & kaffehandel.
Så köpte jag en gymboll på stadium och handla lite frukt och grönt :)
Sen så hitta ja även Hello kitty plåster och det va ju ett måste att ha hihi.
Så fick ja tag på Carmex Lip Balm på willys, köpt på nätet innan men aldrig hittat det i någon affär ute men nu vet ja vart ja kan köpa det iallafall :)


Väggdekorationen, ska sätta det någon annan stans med i lägenheten! :)

Söta the silar hihi!

Bollen som jag köpte, träna magen hihi!

Snygga plåster eller hur hihi!

I morgon ska jag ta prover hos läkarn, nervös men det måste göras iallafall.
Sen efter det ska jag till Bilia, ska jobba där i två veckors tid och lära mig lite allt möjligt om hur det är i en riktig verkstad och sådant.
Ska bli kul att komma ut på arbete än att vara i skolan bara :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!