Adas på Hisingen och kebab..

Jupp igår va ja ute med mamma hennes man, louise och hennes väninna och Micke en vän till mig på krogen!
Hehe det va en roande kväll, hade förbannat ont i kroppen men va kul att vara ute lite.
Har jätte ont idag så det känns inte så kul precis men men de va värt det :D
Vi va först på en liten krog i närheten av min mamma sen åkte vi vidare till Adas på Hisingen och dansa och så.
Kusse va där och spela (han är DJ) så ja hälsa på han och sen så va Danny dörrvakt så sa hej till han med.
Mamma och dom va kvar längre men Micke och ja gick, stanna inne i stan och köpte med Kebab sen tog vi spårvagnen hem.
När ja kom hem så hade bebis vält hela lägenheten typ hehe, gjort sönder kruka och bitit sönder en sko hehe och Emil såg helt död ut.
Vi satt och skratta ett tag åt bebis och åt kebaben sen så somna både jag och Emil fort som fan, va verkligen heeeelt slut!
Hade hållt igång med träning och sånt så va verkligen skit trött igår.
Ska till skolan i morgon tänkte jag, se hur det käns om ja klarar det men ska nog gå bra tror ja...
Aja skriver lite senare ska träna yoga snart :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!