Världens största gnällspik!

Idag har ja faktist inte något vettigt att säga...
Jag är så trött nu och känner mig almänt deppig så feel free to give me a smile!
Något som kan få mig att skratta kanske?
Lite uppmuntran till denna tråkiga vecka...
Ligger i sängen nu, är verkligen helt utslagen efter dagen.
Va hos min terapeft idag och vi prata om det jobbiga som hänt under sommaren
Va väldigt nere efter det men ja måste ju prata om det.
Blir ju bara sämre till slut om man inte gör nått åt saken och det går ju knappast!
Ska ju vara en pigg och glader Mli alltid ju eller va säger ni hihi!?..



Detta var jag i morse - helt jäkla död!

Fan va det ska klia överallt då!!!!
Jag måste va allergisk mot något förså här kan det ju inte klia för inget...eller kan det de?


Hmm,dom lär sig tidigt!!

Bilder från: google.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!