Vinter shopping!

Hittat det ultimata som jag vill bära i vinter och jag är bara såååå kär!
Nu gäller det att bestämma va det blir för skor man ska ha på sig också men den jackten fortsätter ett tag till hehe.
Iallafall så har ja hittat ett antal jackor som ja kommer använda i år och nu har jag äntligen hittat drömis jackan som är det ultimata för vintern!
En snygg marinblå jacka från Svea, hitta denna på Nelly.se och där kosta den 2995kr och är du student så får du även rabbat för det och då kostar den 2696kr istället.


Bild från:Nelly.se

Sen lite snygga saker till den jackan som jag hitta hos nuknuk.se, dom har så mysiga stickade saker och jag tycker sånt är så fint!
En fin mössa som är stickad och har ett fint sidenband som rosett, den kostar 249kr och är från märket d.i.i.t.u samt ett par benvärmare somär i samma stil som mössan och kostar 349kr.


Bilder från: nuknuk.se

Hitta även en skit snygg väska hos nuknuk när ja va inne och titta.
Och jag har ju en stooor besatthet av väskor haha så denna vill ja ha tack!
Handväska i skinnimitation. Med lång axelrem och flätat handtag. Fodrad med magnetlås. 42x26x20cm Finns i brun och kamel och kostar 349kr!
Som hittat!


Bild från: nuknuk.se

Ja så är det ju bara lite skor kvar att välja då..hmm letar fortfarande efter dom perfekta skorna med kilklack!!!
Stör mig skarpt på att ja ej hittat dom men men jag ger fan inte upp! :D

Har ni någon aning om va man kan hitta snygga kilklackar så säg till är ni snälla, blir super glader då :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!