Visste ni hur man kontrollera att en slipskiva är hel?

Det visste inte jag men nu vet jag hihi.
Genom att knacka försiktigt på skivan med en träklubba kotrollerar man att skivan inte är sprucken eller fuktig.
En felfri skiva ger ifrån sig en klar ton! :)
Nu vet ni det hehe.

Kom nyss hem från skolan och idag fick vi arbeta med verktygslära.
Alltså va allt i en verkstad heter och fungerar osv.
Det är väldigt mycket saker att lära sig men nu kan jag en del av verktygen iallafall hehe.
Och sen visste ja faktist inte att en tum var 2,54 cm hehe.
Värst va ja har blivit smart idag känner ja.
Fått mycket gjort i skolan idag och det känns kul.
Vi har haft sådana slöa dagar nu ett tag men nu börjar det komma fart och vi fick även ena fordons boken idag så ska kolla igenom den sen tänkte jag.
Och sen måste jag säga att en muttertång kan se ut på många olika sätt haha!

Jag har iallafall haft en helt underbar dag och har inget alls att klaga på...eller jo hmm vissa i klassen för ett jäkla liv under lektionerna så lite svårt att konsentrera sig!
Men annars är det prima hehe.
Nä ska väll se va ja ska ha till mat idag men kjamiis på er.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!