Emil fylde 18 år idag..

..och det firade vi med middag hemma hos min farfar.
Emil blev glad för den fina middagen samt att i natt fick han en daim tårta som han så hade längtat efter.
Ja snart får vi se till och fixa ett legg till han så han kan följa med ut :)

Hehe blev lite grogg hos farfar med, för min del va de apelsinjuice med vodka!

Här har vi födelsedags barnet, tänk att tiden går så fort.
Det känns verkligen som det var igår han va så liten och gick till under hakan på mig..nu är det ju jag som är under hakan till han :) men är en glad storasyster för ja han en helt underbar bror :)

Sen har ja ju uppdaterat väldigt dåligt här i bloggen men det har vatt så fint väder och ja har haft verkligen fullt upp.
Vatt i partille och fikat med min farfar, vatt med vänner på stan och suttit ute med en bok och läst i denna härliga värmen.
Sen har ja även vatt på dejt och de va väldigt trevligt.
Pär heter han, en väldigt trevlig människa och fruktansvärt rolig att diskutera med.
Det är kul med sådanna människor där man har en utmaning i diskutions frågor istället bara för att ta det gamla vanliga "hur mår du?" och "visst va vädret fint idag?"..
Nä lite rediga konversationer om poletik, religon och historia ska de vara!

Va mer, jo ja va ju och skulle dricka en sväng i partille i torsdags men ja de börja och sluta väldigt illa.
Va på väg till partille när en bil kom och mörkhydade män drog in mig i bilen..
Jag trodde verkligen att jag skulle dö den kvällen man tack gode gud för ett rött stoppljus så att ja kom ur bilen.
Mikael kom och tog hand om mig, ja va helt förstörd!
Jag är väldigt tacksam att jag har så fina vänner som ställer upp för mig.
Vet inte va ja hade gjort utan Mikael tex.
Men har ändå haft många härliga dagar i solen så får försöka att hålla humöret öppe.

Testade mina nya gladiator sandaler för första gången i går och de va riktigt härligt ska ja säga er.
Varmt och gott och kände mig verkligen somrig hehe.

Öl på balkongen hos farfar med en helt underbar kvälls sol, kan de bli bättre!?

Kände mig riktigt söt i torsdags men ja de blev ju inge trevligt minglande för min del den dagen dock :/
Väldigt synd...

Riktigt nöjd med frisyren och den kommer användas fler gånger..
Nä nu ska jag fortsätta att avnjuta min mörka choklad och sen försöka sova i någorlunda bra tid :)

Sov så gott, and dont let the bed bugs bite! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!