Inget påsk godis för min del..

Jag är verkligen inte ett dugg sugen på godis, ja menar det brukar man oftast va vi påsken när man ser alla mumsiga påskägg och marsipan kycklingarna men näää!!!
Har ja gått och blivit sjuk?
Jag är faktist vääldigt sugen på jorgubbar därimot, fick försmak på det i natt då vi fira min mamma och nu vill ja bara ha meeeer!
Längtar tills dom svenska jodrgubbarna börjar komma för dom är såå goda speciellt på en tidigt sommar morgon med mjölk och cornflakes.
Det är verkligen så mycket godare att äta massa frukt och grönsaker på sommaren.
En helt annan smak då och så känner man sig så sommar fräsch.

Usch fy jag är sjukt rastlös och har inte den blekaste aning om va ja ska göra men något får de blir för här orkar ja inte sitta.
Det är ju verkligen toppen väder ute så man kan ju inte sitta här och tråka.
Hmm..va ska man göra då?
Nä får fundera lite på den och kanske ta en dusch :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!