Bellsa och ja ska hem idag :)

Vilken underar dag, vakna utan att ha överdriven mensvärk och solen skiner.
Sitter och gosar med både Bella och Freddie just nu, ska ta hem Freddie i morgon tänkte jag.
Blir lite för jobbigt att släpa på två djur och packning på buss och färja så får ta lite i taget.
Ska bli skönt att komma hem till mitt egna hem och fixa och dona.
Tvätta måste göras så de ska ja sätta igång med och så stor städning där hemma så det lir rent och fint :)
Är väldigt pigg idag så blir fullt ös då, lika bra att passa på när man har orken.
Nä om man skulle ta och klä på sig och packa ihopa saker så att ja kommer iväg någon gång :) men skriver förmodligen senare ikväll :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!