Ed hardy för bilen :P

Ohh säger jag bara, när ja och C va och shoppa i uddevalla så hitta jag något som ja bara måste ha i min bil när ja fått körkort och de är nämligen Ed Hardy prylar!!
Ja visst, nu kan du ha det i bilen också och inte bara på snygga linnen och sådant.
Hitta en hel drös av saker till bilen med Ed och ja måste bara köpa de.
Försökte få C att ha de i hans bil men det gick han inte med på hihi, dock så ska ja och han börja övningsköra så att ja kan få mitt körkort till hösten sen får de allt bli en bil och mängder av PIMPande Ed Hardy style :P

Iallafall, hitta dessa snygga saker hos Jula och dom är inte dyra så ja vill köpa allt haha!

En snygg klädsel till sätena som kostar 249kr, finns flera olika varianter på den :)

Snygga rattmuffar, finns i två olika varianter och kostar bara 129kr.

Ja, jag måste bara ha de.
In och kolla hos Jula för dom har fler saker om du nu gillar Ed Hardy då..
Hmm...måste fundera ut en snygg bil för mina Ed prylar nu bara.
Vet ju dröm bilen men vill ha en bil som man kan köra hela tiden, annars lär det kosta mycket pengar!!!
Haha, kanske ska ta mitt körkort först innan ja börjar drömma mig bort helt i bilvärlden!?

( bilder från: www.jula.se )

Vad tycker ni? :)
Postat av: Sanna

Riktigt fint!

2011-12-01 @ 14:03:02

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!