Favorit bloggarna just nu måste allt vara...

..Kenza, Engla och Foki! :)
Tre helt olika bloggar med mycket intressanta saker i.

Kenza: Gillar henne väldigt mycket för hennes stil, hon har en grymt snygg kollektion med både kläder och skor.
Själv är jag helt besatt av skor och ifrån hennes blogg får man mycket inspiration till sin skosamling.
Har själv förbeställt ett par av hennes klackar som hon gjort med Wildflower, ska bli spännande att se hur dom kommer vara :)

Engla: Hon är en grymt härlig mamma och ja storälskar hennes stil av inredning och mode.
Hon verkar vara en riktigt trevlig person också så de gör bloggen väldigt mysig :)

Foki: Den här tjejen är sjukt härlig med alla sina färger osv och den japanska stilen m.m.
Hon stor älskar även Hello Kitty så man kan hitta många roliga saker genom hennes blogg :)

Många hjärtan till alla dessa härliga människor som ger än mycket inspiration i vardagen :) ♥



( Bild lånad : Reklam för Jofama by Kenza )


Vad tycker ni? :)
Postat av: Sofia

Mode, alltså kläder som man kan köpa är roligt... ;)

2009-08-24 @ 17:24:27
URL: http://cityshopping.wordpress.com/
Postat av: Linda

Håller med, Kenzas skotips är ovärdeliga :)

2009-08-24 @ 17:38:58
URL: http://www.billiga-skor.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!