Finns det något bättre än...

...att vakna på morgonen av att den man tycker om kramar om än och pussar på än? :)
Tror knappast det!
Så såg min morgon ut, va så mysigt att vakna i famnen på C...inte det minsta kallt utan varmt och mysigt så man ska vakna på morgonen.
Det gjorde iallafall min dag till en bra dag så nu känner ja mig pigg och glad för dagens äventyr.

Idag ska vi åka till Göteborg och hämta min kära bror som C har bjudit med på banträffen i helgen.
Ska bli riktigt roligt och väldigt snällt att han ville ha med bror min för de gjorde Emil jätte glader.
Får se till att ta många många bilder och lägga upp här på bloggen sen från banträffen osv.
Nu ska jag slöa en liten stund innan C kommer tillbaka från jobbet men skriver senare ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!