Fokus på glad mat!

Idag börjar min fokus på glad mat.
Ska gå och storhandla bara glad mat sådant som gör mig pigg och får igång ämnesomsättningen.
Så det blir mat med mycket järn i för ja har en stor järnsbrist, så som broccoli och spenat.
Sen fokus på omega 3, glada tankar är bra så som fet fisk och avocado.
Och få igång mage och ämnesomsättning blir det mycket bönor, groddar och lök.
Sen så ska jag undvika mig mjölkmage nu också och sluta med alla vanliga mjölkprodukter.
Laktosfritt får det bli, skärpning nu MLI!
Kommer nog bli en bra sak för magen och humöret tror jag :)



Ja det är min plan för idag :)  Ni får se va ja har shoppat för gladmat sen när ja kommer hem :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!