Godmorgon :)

Vakna precis och ja fick allt sova lite grann :P
Under den tiden jag sov så haha drömde ja inga mardrömmar utan tvärt om, drömde om ett par skooor!
Så det första ja gjorde va att börja leta skor som likna dessa i mitt huvud.
Sjukt fjantigt jag vet men vad ska man göra, jag är besatt av skor :P
Hitils har ja inte hittat något som liknar de.
Jag vill designa mina egna skor :P det hade vatt något.
Guh va nöjder man hade vatt då om man fick skorna precis så man ville ha dom.
Ja de kan ju vara ett önske tänkande för stunden iallafall så får vi väll se vart framtiden bär än :)

Lovely shoes from www.nelly.se :P ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!