Härliga drömmar!

Sovit gott?
Det har iallafall jag gjort, hade härliga drömmar i natt.
Drömde att ja satt på en strand med någon ja tycker väldigt mycket om och njöt utav värmen och det blåa vattnet.
Sanden va aldeles mjuk så fin den va och det va fullt av palmer och ja..guuh va ja vill åka utomlans nu hehe.
Var kan man hitta en sådan strand tro...hmmm..
Får googla lite tror jag hihi!
Passa på att googla inte efter nya kläder till Bellfisen, hennes tröjer har blivit för små och stackarn fryser ju.
Ja det kommer uppdatering på vad jag hittar :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Josefin

Hejsan!

Jätte fin blogg du har!

Allt bra med dig? :)

2009-08-12 @ 14:27:22
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!