Höstens planer, KÖRKORT!!

Ja nu är jag banne mig 21 och inte har körkort så det ska allt bli ändring på de.
Hösten kommer alltså gå åt på att skaffa körkort så att jag äntligen kan få en liten bil och brumma runt med.
Det är verkligen på tiden, speciellt när man bor ute på en ö.
Lättare att storhandla osv och ta sig in till stan m.m.
Sisst ja körde så va ja allt duktig så de här ska nog gå hyfsat fort :)

Andra planen är att försöka komma iform igen.
Det tog mycket på kroppen av att bli sjuker pang på så kan va skönt att kanske komma igång med något så att man iallafall kan få tillbaka sin gamla kropp någorlunda.
Sen kanske man lyckas bli lite friskare också och det hade inte vatt fel.

Och om ja klarar de så blir det att försöka börja studera lite.
Kanske gå lite kurser osv eller varför inte läsa på distans så att man kan få igång hjärncellerna igen.
Ja det finns allt lite bra planer här nu inför hösten som kan leda till mycket bra så håll tummarna för mig nu :) ♥


En sån vill jag ha :P hihi!

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H Svensson

Lycka till!! Körkort e riktigt bra att ha. :)

2009-08-26 @ 09:47:59
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!