Hunnebo :)

Hehe är i hunnebo hos C och just nu tittar jag på big mamas house 2 hehe, sjukt roligt!
Bella är helt hysterisk och skäller på hunden i filmen och det låter så sjukt roligt så man borde försöka fånga de på film någon gång.
Apropå hundar, ska försöka trimma bellas päls ikväll.
Den har blivit så lång och hon har börjat klia sig lite igen så får fixa de innan hon början klia sönder sig helt hysteriskt.
Hmm ska snart gå ut med min lilla tuss igen :) fullt ös på henne idag.
Har inte så mycket att skria faktist men tar kort på henne ikäll :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!