Jäkla youtube!

Har nu suttit ett tag och försökt ladda upp en video på bella som ja skulle så fint lägga in i bloggen men nä de vill sig inte alls.
Antingen är det för att internetet är segt här eller så är de någe fel på youtube och just nu tänker ja gnälla på att det är youtube hehe.
Känns bäst så för stunden, dock tror ja mer på att de är internetet :P
Och så går vi vidare utan gnäll, väldigt fint väder ute idag så ja tänkte försöka mig på en långpromenad vid havet med Bellfisen.
Hade jätte ont igår och kände inte för något alls men det är lugnare idag så en stund ska ja nog kunna va ute :)
Inte missa den fina solen, måste ju passa på nu innan de blir grått och kyligt ute.
Dock längtar jag faktist lite efter riktigt höst väder men det är enbart för alla mysiga kläder man kan ha på sig.
Saknar faktist mysiga koftor och lite mörkare färger, känns som man är otrogen mot sommaren om man springer runt med massa svart på sig :)

Kändis inspiration för hösten♥ :

Söta tunikor och fina strumpbyxor :)

Mörka färger och stora koftor :)

Stora och mycket halsband :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jonas H Svensson

Youtube e segt idag, jag har försökt att tanka upp några klipp jag oxå.

Ha en bra dag... Kram

2009-08-18 @ 14:10:36
URL: http://jonashsvensson.se

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!