Kissie Paow Dessie?

Bloggar har blivit en sådan stor sak och folk tjänar väldigt mycket pengar på det också men nu när man läser sina favorit bloggar så dyker det upp mer och mer massa snack om dom här töserna.
Kissie, Paow och Dessie!?
Det pågår tydligen något slags "fjortis" krig som det stod i en blogg och jag förstår inte riktigt poängen.
Varför tävla om vem som är störst bäst och vackrast!?
Ah det kanske känns bra men börjar bli en aning uttjatande att läsa om deras bråk mot varandra i andras bloggar.
Iof det är väll bra PR för tjejerna kan ja tänka mig.

Kolla iallafall va hela de här snacket handla om och va ja fatta de som så har till och med någon utav dom skrivit någe olämligt om den andra i sin blogg och blivit avstäng.
Lite olämpliga personangrepp för vadå??..vem som är bäst i bloggvärlden!?
Eller va bråkas det om egentligen?
Själv måste ja säja att va de ser ut som i det ja läst så verkar Paow va väldigt mogen för sin ålder och mycket lugnare än va dessie och kissie är men ja kan ju ha fel i de..är helt enkelt bara den uppfattningen man får av själva bloggandet iallafall.

Vad tycker ni? :)
Postat av: Jennie

håller med dig totalt!

2009-08-16 @ 19:31:18
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: My J

jag gillar paow :)

2009-08-16 @ 20:05:58
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!