Lady gaga poker face tutorial, sjukt snyggt!

Tycker det är fruktansvärt roligt att titta på youtube när det kommer till olika sminkningar och hårfrisyrer så nu ikväll fann ja en tjej som gjorde en helt grym lady gaga look och ja måste bara visa den.
Vem vill inte se ut som lady gaga på dansgolvet!? :P

Vad tycker ni? :)
Postat av: Lady Gagas fanblogg

Är riktigt coolt att folk sminkar sig som henne nu:)Lady Gaga är redan en ikon!

2009-08-27 @ 08:16:28
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!