Ont i kroppen, känner mig helt värdelös..

Har ont nu igen i armarna och benen och så fort någon frågar mig om vi ska hitta på något eller hur det är och ja svarar att ja har ont så riktigt ser ja och känner hur tråkiga dom tycker att jag är.
Lite frustrerande ibland för när man ser på dom så känner man sig riktigt lat och gammal.
Vem orkar med en sådan människa som bara e sjuker hela tiden..!?
Ja försöker så gott ja kan att göra saker och hålla igång men en del av tiden mår ja ej så bra och orkar ej mycket.
Det känns för mig som om personer runt omkring mig börjar tröttna och det är en stor rädsla för mig att folk som betyder nåot för mig ska försvinna på grund utav det...
Jag borde väll sluta tänka så mycket men de är så svårt när man ser den besvikelsen i folks ögon.

Ja, det var lite funderingar för kvällen.
Hoppas ja inte tråkade ut er helt och hållet :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!