Rosa naglar och skummbilar!?

Vakna för en stund sen av en sjuk dröm och de kändes så konstigt allt.
Rosa naglar i alla dess former och konstiga fluffiga rosa moln som sockervadd, en stor vit skummbil som körde på mig och stora gummibjörnar i olika färger.
Va ska den här drömmen föreställa??
Dags att fixa olika snygga rosa nagel dekorationer och börja äta gummibjörnar, se upp för vissa runda bilar och tivolli??
Oavsett vad så va de vääldigt obehagligt och ja vakna och kände mig fruktansvärt instängd så nu sitter jag här brevid en sovandes C och tittar på han när han drägglar lite gullit i sömnen medans jag häller i mig en massa smultron loka och kollar runt i bloggvärlden.
Kan det bli bättre än såhär? :)
Bellfisen är självklart här också och kör samma stil som C, drägglar sött ner i kudden och små snarkar.
Inte dåligt att ha två små sötnosar i sängen hehe.
Dom ser väldigt nöjda ut med tillvaron iallafall! :)

Så vad ska man hitta på nu då?
Mår lite smått illa och har skrollat igenom mina favorit bloggar och hittat lite nya knasiga bloggar på blogg.se.
Tugga lite mer tuggummi så att man blir av med den där nu äckliga smaken av vitlöken från tsatsikin som vi hade till salladen innan...
Försvinner ju inte hur många gånger man än borstar tänderna och i morgon lär man svettas ut den där stanken och känna sig som en riktig grekisk karl!?
Finns det något vettigt att göra såhär dags i Hunnebo!?

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!