Saknar C..

Saknar han jätte mycket nu och hade sett fram imot att se han till helgen men blir inte av.
Kanske en liten stund på lördagen men inte mer :/
Han hade planerat något med en vän som han hade glömt så fick veta de idag.
Lite trist, hade planerat en liten mys överaskning men där sprack den planen...
Hmm..va ska man hitta på då!?

Tråkigt när man inte kan vara mycket med personen man tycker om :( aja så länge han har det roligt så :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!