Söta paraply i höst!

Roliga och annorlunda accesoarer är det som gäller så ja ska faktist sattsa på fina paraply.
Låter kanske lite trist men seriöst tänk efter, vem vill gå runt med ett paraply som det står volvo med stora bokstäver på tex?
Inte jag iallafall så bort med alla billiga och tråkiga reklam paraply och in med snygga, söta och mer fashionabla paraply.
Detta paraplyt vill jag ha, kommer från märket Lisbeth Dahl och finns att köpa hos bland annat systerlycklig.se. Pris ca: 269kr alltså inte överdrivet dyrt och sött för rätt pris.
Finns många andra härliga paraply hos systerlycklig så det är en sida jag rekomenderar för den delen :D Roligt med höst ♥

( Bild från: www.systerlycklig.se )

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!