Spenderat 15 minuter på att jaga bellfisen..

...och jäklar va snabber hon är!!
Fick iallafall in henne i duschen innan och testa det nya shampot och hon blev så ren och fin så.
Sen blev det tork med hårfönen och nu är hennes päls fluffig :)
Lite bråkande va det allt när fönen kom fram haha men det klara hon allt bra ändå när hon väl fatta att det här va ju skönt.
Mycket bättre än att springa runt blöt och frysa :)

Snacka om att man inte har någon kondis, gösses det måste jag ändra på haha.
Lika slö som min lilla kise Freddie, tog världens mysigaste slö-bild på han här om dagen.

Kolla vilken gottis :) Tänk att bara ligga så och gotta sig om dagarna hehe.
Allt mysigt att ha en sådan nalle och gosa med när man ska sova.
Apropå nalle, på torsdag får jag äntligen gosa med min C för då kommer han.
Vatt mycket jobb och sådant som han har haft för sig så inte sett han på snart 3 veckor så nu saknar ja han som en tok.
Tänkte försöka få ihop min mys-överaskning som ja hade tänkt mig.
Vet inte om han gillar den typ av myspys som ja hade tänkt men ja det lär vi ju märka :)
Nä ska koka lite broccoli och ha till kvälls mat tror jag :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!