Two lovely pair of shoes! :P

Jag har verkligen fått en fetish för nitar och paljetter det senaste och nu till hösten så är det ett stort mode med allt sådant.
Det ja gillar är att man ser det mer och mer på snygga klackar så nu har ja hittat två helt underbart snygga boots hos asos.com som ja är förälskad i.
Dock kostar dom lite men tror detta är bara början och det kommer komma varianter som är billigare.
Brukar vara så med det mesta i dagens läge.

( bilder från: www.asos.com )

Skulle vilja ha en platå på paljetbootsen, önska riktigt hårt så kanske det kommer!
MÅSTE ut och shoppa i veckan :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!