Veckans planer :)

Denna veckan blir det fullt upp, har en del ärenden som ska göras.
I morgon ska jag träffa min farfar en sväng och fika sen efter det ska jag möta upp min bror för att hämta ut ett paket.
Har nämligen fått en försenad födelsedags present av min bror så ska bli kul att se va det är :P och självklart kommer ja visa :)

På tisdag blir det ett möte som ja ska på tillsammans med min bror, mycket förberedande inför det och det gäller att ha en stark och aggressiv attityd med näsan högt upp för att personerna i fråga inte ska trampa ner än.
Måste komma ihåg allt så får bli att sätta sig ner och skriva ner allt i morgon.

På onsdag får jag ta och packa ihop för att åka hem, det blir storstädning och att byta glödlampor överallt så att ja får lite ljus i mitt hus :D

Och på Torsdag blir det bara att vänta på att min kära C kommer och hälsar på, inga direkta planer efter de utan vi tar det som de kommer helt enkelt :)

Och så tänker många men daaaaaaaaaaaaah, detta är ju inte mycket och fullt upp men jo för min del som sjukskriven så är det mängder.
Och så ska jag även fortsätta på min friska och glada jag med bra mat och många långa och härliga promenader tillsammans med min lilla bellfis :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!