Det roliga med att blogga...

...är bland annat att man får roliga och söta mail från folk där dom säger va dom tycker om de ja skriver osv.
Ibland orkar mn inte prata med någon och då kan man skriva i bloggen så får man respons ändå och det är mycket skönt i vissa fall.
Sen den andra anledningen är att man får sjukt mycket roliga tips på sådant man gillar som tex var man kan köpa fina hundsaker och billga converse :D
Och det tredje är för att man kan tipsa andra om sådant man gillar och föra vidare vissa saker som kan vara viktiga att tänka på.
Det finns många bra saker med att blogga så jag tänker fortsätta i många många år till.
Vem har sagt att man måste vara i en viss ålder för att blogga?? :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!